Barnehagedagen 2018

Tirsdag gikk barnehagedagen av stabelen, og førskolebarna var samlet i alpinbakken i Stamsund sammen med de andre barnehagene på øya.

Tirsdag gikk barnehagedagen av stabelen og førskolebarna var samlet i alpinbakken i Stamsund for aking, lek og fortellerstund. Vi ble hentet i barnehagen av en stor flott buss, og barna syntes det var stor stas å reise med bussen. Vi hadde leid buss sammen med to andre barnehager. Vi hadde med oss iskunst som vi skulle stille ut, da tema for dagen var la oss skape. Vi var heldig med været og det var skikkelig påskestemning i bakken. Barna akte og koset seg, vi grillet fiskekaker og vi fikk høre fortellinge"Du er en luring Albert Åberg". Vi hadde en kjempefin dag, og barna var glade , slitne og fornøyde da vi satte oss på bussen og dro tilbake til barnehagen. Dere kan se bilder fra turen under "bilder" på foreldresiden.

Linda og Mona