Nissefest

Tirsdag 20.12.16 hadde vi nissefest i barnehagen.

Vi startet nissefesten med nissemarsj. Vi hadde alle barna med til Rådhusplassen. Der gikk vi rundt juletreet og sang julesanger. Etterpå gikk vi tilbake til barnehagen,hvor vi hadde samlingsstund. Barna fikk utdelt medaljer, og vi sang flere julesanger. Nå var det klart for nissegrøt. Vi dekket på langbord og alle barna satt samlet og spiste. Nissegrøten smakte kjempegodt, to barn og en voksen var så heldig å få mandel i grøten. Etter mat gikk vi rundt juletreet og vi var kjempeheldig å fikk besøk av nissen! De fleste av barna syntes det var kjempestas, mens noen var litt skeptiske. Nissen var kjempesnill, han tok seg god tid til å snakke med barna, og så fikk de en pose med litt godteri. Bilder fra festen ligger ute på nettsiden.